Blogs

Darbs ar auditoriju sociālajos tīklos. Teorija un Latvijas realitāte.

, Tatjana Bragina

Nepietiek ar to,  ka ir izveidota korporatīvā lapa sociālajos tīklos,  ir svarīgi saprast,  kāds ir tās eksistēšanas mērķis,  kā arī cītīgi pārdomāt,  ko esat gatavi darīt mērķa sasniegšanai,  bet kas ir kategoriski nepieņemams.

Lavijā nav SMM

, Tatjana Bragina

Latvijas iedzīvotāji komunicē sociālajos tīklos,  bet neizmanto tos biznesā: nepārdod ziedus un žalūzijas,  infoproduktus vai picu ar interneta palīdzību. Parādīsim nelielu sociālo tīklu izmantošanas analīzi Latvijā.

Skola 2014

Tagad mūsu stends atrodas visredzamākajā vietā

Jaunā Webskola.lv

, Ņikita Seļeckis

Mūsu web lapu ir piemeklējušas radikālas pārmaiņas.