Korporatīvā identitāte

Korporatīvo materiālu un vizuālās identitātes izstrāde.

Programma paredzēta profesionālu grafiskā dizainera prasmju apguvei,  lai izglītojamais prastu strādāt ar dažāda veida korporatīvajiem materiāliem,  radot individuālu grafisko stilu atbilstoši pasūtītāja vajadzībām.

Mūsdienās ir aizvien vairāk uzņēmumu,  kam nepieciešami šādi grafiskā dizaina pakalpojumi,  jo uzņēmuma vizuālais tēls ir būtisks palīgs uzņēmējdarbībā, un dod iespēju uzņēmumam darba tirgū sevi pasniegt individuāli,  profesionāli,  tapt atpazītam,  veidot par sevi profesionālu un konkurētspējīgu tēlu. Šādi pakalpojumi ir nepieciešami gan pilnīgi jauniem uzņēmumiem,  kas tikko uzsāk savu darbību,  kā arī jau ilgstošiem uzņēmumiem,  kam nepieciešama vizuālo materiālu pārveide,  atsvaidzināšana.

Programmas uzdevumi:

  1. Izkopt prasmi veidot atbilstošu un individuālu grafisko dizainu katram uzņēmumam,  un pielāgot šo dizainu dažādiem materiāliem un grafiskajām vidēm.
  2. Apgūt grafiskā dizaina pamata teorētiskās zināšanas un dizaina principus.
  3. Apgūt tehniskās prasmes,  kā sagatavot materiālus drukas un interneta vides vajadzībām,  izprast atšķirības.
  4. Dot iespēju izglītojāmiem izkopt savu stilu,  meklēt savu individuālo dizainisko redzējumu.
  5. Nodefinēt un apkopot savu izstrādāto dizainu vienotā Vizuālās identitātes grāmatā.

Programmas saturs

Apgūstot šo programmu,  izglītojamais iegūs pamata portfolio un prasmes,  kas ļaus viņam uzsākt praksi reālā grafiskā dizainera darbā.

Darba procesā katrs izglītojamais izvēlas uzņēmumu vai organizāciju,  kam tiks izstrādāta vai pārstrādāta grafiskā identitāte un veido grafiskos materiālus  (logo,  vizītkarte,  veidlapa,  aploksne,  zīmogs,  dokumentu mape,  buklets,  plakāts,  mājas lapas  (web) dizains,  katalogs,  kalendārs,  iepakojums,  prezentmateriāli) vienotā grafiskā stilā, līdz beidzot sakārto tos vienotā materiālā — vizuālās identitātes grāmatā  (brandbook), kas atspoguļo un apraksta izveidotā grafiskā stila iezīmes.

Darba procesā tiek iegūta izpratne par katra grafiskā materiāla uzbūvi un izstrādes principiem. Tiek skaidrotas atšķirības un nosacījumi,  kādi jāievēro,  veidojot katru materiālu. Kā arī tiek attīstīta prasme redzēt grafisko elementu  (krāsu,  līniju,  simbolu u. c.) kopsakarības un lietojuma atbilstību konkrētam uzdevumam un uzņēmuma specifikai. Tiek iepazīti dažādi grafiskā stila veidi. Papildus tiek iegūtas prasmes,  kā tehniski noformēt katru grafisko materiālu un kā sagatavot darbu drukas vajadzībām.

Izglītojamie saņem arī ieskatu dažādu problēmsituāciju risināšanā darbā ar klientu vai radošo projektu,  kad var būt grūtības ar uzņēmuma darbības sfēras izprašanu,  komunikācijas problēmas un citi iemesli,  kas var kavēt vai darīt nepatīkamu darba izpildi. Kā arī saņem ieskatu par metodēm,  ar kādām uzsākt radošo darbu,  kā atrast iedvesmu un koncentrēties radošajam darbam,  sasniedzot rezultātu.

Sertifikāts

Kursa noslēgumā izglītojamajam tiek piešķirts Webskolas sertifikāts par neformālās izglītības programmas  «Korporatīvā identitāte» apguvi.

Darbu piemēri

Nepieciešamas priekšzināšanas Adobe Photoshop un Adobe Illustrator

Grupā 5—7 cilvēki
Latviešu valoda
Kursa ilgums
5 mēneši (120 ak. stundas)2 nodarbības nedēļā (3 ak. stundas katra)
Mācību maksa
599
420,98
Mācību periods
1. sep. 2014. — 2. feb. 2015.

   

   

Mācību valoda Mācību forma

Paldies par reģistrāciju mācībām Webskolā.
Mēs ar jums sazināsimies tuvākajā laikā!

Programmas autors un pasniedzējs

 
Līga Kandere
māksliniece, dizainere