Social Media Marketing

Brendu, preču un pakalpojumu izsplatīšana sociālajos tīklos

Pēc SMM kursa apgūšanas jūs spēsiet veikt mediaplānošanu, iemācīsities strādāt ar auditoriju (saņemt Like un Share, kontaktēties, atrast draugus, sekotājus un fanus), veidot un realizēt efektīvas reklāmkampaņas, konvertēt sekotājus pārdošanā.

Pareizi izmantojot SMM jūs varat sasniegt visu, ko vien vēlaties:

  • pievērst sev uzmanību;
  • izveidot pozitīvu tēlu profesionālajā vidē;
  • paaugstināt jūsu mērķauditorijas lojalitātes līmeni jūsu uzņēmumam;
  • piesaistīt lietotājus jūsu lapai sociālajos tīklos un pārdot preci/pakalpojumus;
  • kļūt populāram.

Programmas saturs

  1. Ar ko sākas SMM: ko rakstīt un ar ko kontaktēties;
  2. Patēriņu preču, valsts iestāžu pakalpojumu, banku un interešu preču izplatīšana;
  3. Imidža veicināšana;
  4. Grupas/lapas veidošana un attīstīšana sociālajos tīklos VK.com, Facebook;
  5. Blogi un domubiedru grupas LiveJournal;
  6. Aplikācijas attēlu un bilžu apmaiņai Instagram и Pinterest;
  7. Twitter: kā izplatīt preces vai pakalpojumus ar 140 simbolu garu ziņojumu;
  8. Kā popularizēt YouTube kanālu, kā strādā video vīrusi;
  9. Kvalitatīvs darbs ar troļļošanu un ticības cīņām (Holy War) tīklā;
  10. Darbs sociālajos tīklos tuvojoties svētkiem, akciju un konkursu izstrādāšana.

bez priekšzināšanām

grupā 10—15 cilvēki
krievu valodā
Kursa ilgums
3 nedēļas (27 ak. stundas)3 nodarbības nedēļā
Mācību maksa
199
139,86
Mācību periods
No 27. maija līdz 13. jūnijam O. C. P. 18:30—20:30

   

   

Mācību valoda Mācību forma

Paldies par reģistrāciju mācībām Webskolā.
Mēs ar jums sazināsimies tuvākajā laikā!

Programmas autors un pasniedzējs

 
Tatjana Bragina
frilanseris, SMM-speciālists, SEO-kopiraiters (Užgoroda, Ukraina)