Programma ir paredzēta logotipu izveides prasmju attīstīšanai. Students spēs veidot logotipus atbilstoši tirgus īpašībām un klienta vajadzībām.
Pēc šīs programmas pabeigšanas studentam paliks konkurētspējīgs portfelis un efektīvas prasmes, kas ļaus viņam praktizēt logotipa dizainu gan pēc klientu pasūtījumiem, gan dizaina studiju formātā.
Darba process
Mācībī procesā tiek izstrādāts dizaina izstrādes efektivā principa koncepcija. Ir izskaidroti nosacījumi, kas jāievēro, izstrādājot logotipu zīmola kontekstā. Attīstās spēja saskatīt likumsakarības un atbilstību noteiktam uzdevumam un uzņēmuma specifikai modes un tirgus kontekstā. Turklāt tiek apgūtas prasmes, kā tehniski pabeigt dizaina projektu.
Programmas ietvaros katrs students izvēlas vairākas nozares, kas ir aktuālas tirgū. Rūpniecībā students izvēlas organizāciju, kurai tiks izstrādāts logotips. Organizācijai tiks izstrādātas arī 4 papildu «privātās preču zīmes». Kopumā studentam jābūt vismaz 15 logotipiem, no kuriem trīs ir ar detalizētu projekta izpēti.
Studenti arī iegūst priekšstatu par efektīvu risinājumu dažādām problēmsituācijām, strādājot ar klientu vai radošā projektā. Tiek atrisinātas grūtības ar izpratni par organizācijas darbības jomu, komunikācijas problēmas vai citas problēmas, kas var palēnināt vai padarīt darbu izpildi neefektīvu. Viņi iegūst priekšstatu par radošā darba uzsākšanas metodēm, kā rast iedvesmu un koncentrēties darbam, lai sasniegtu rezultātu.
Programmas mērķi
- Prasmju attīstīšana, lai izveidotu specifisku un individuālu grafisko attēlu — logotipu.
- Apgūt teorētiskās un praktiskās pamatzināšanas un efektīvus grafiskā dizaina principus logotipu veidošanai.
- Apgūt tehniskās prasmes materiālu sagatavošanai drukāšanai un tiešsaistes vidē.
- Palīdziet studentam attīstīt savu stilu un individuālo dizaina vīziju.
- Kopā ar pieredzējušu mentoru izstrādājiet personisku, daudzpusīgu, konkurētspējīgu 15 logotipu portfeli.
Programmas saturs
- Projekta / klienta izvēle
- Nozares un klienta izvēle (tiek izvēlētas trīs dažādas nozares)
- Atlasītā klienta strukturēšana (privātu preču zīmju izveidošana, pamatojoties uz izvēlēto klientu).
- Darba uzdevumi
- Tehniskā uzdevuma struktūras noteikšana
- Tehniskā instrukcija
- Izmantojot tehnisko instrukciju darbā
- Konkurenti rūpniecībā un tirgos (saraksts tiek veidots kopā ar studentu)
- Analogi un konkurenti
- Logotipa dizains
- Zīmola tirdzniecības koncepcijas sastādīšana
- Sākotnējās skices
- Uz papīra (zīmējums ar roku)
- Datorā (fotografētās skices tiek pārsūtītas uz Illustrator)
- Dzīvotspējīgu logotipu attīstīšana
- Logotipa izvietojums uz nesējiem
- Prezentācijas organizēšana klientam
- Dizaina teorijas pamati
- Kompozīcijas pamati, grid
- Krāsa (CMYK, Pantone, RGB)
- Tipogrāfika
- Datorgrafika
- Adobe ilustrators
- Figma
- Darba aizstāvēšana